FAQ

Připravili jsme pro Vás seznam nejčastějčích dotazů, které nám kladou ostatní zákazníci. Kliknutím na vybranný dotaz se rozbalí odpověď. V případě, že zde Váš dotaz neobjevíte, neváhejte nás kontaktovat. 

 
Kdy doplňujete zboží?
Každý rok připravujeme 2 velké kolekce. Kolekci podzim/zima vypouštíme na přelomu září a října a kolekci jaro/léto na přelomu března a dubna. Mimo to připravujeme limitované kolekce. Např. Vánoční vzory můžete očekávat v listopadu a Valentýnské v lednu. Pokud se nějaký vzor vyprodá, snažíme se jej doplnit, nicméně ani to není vždy možné nebo už se jedná o doprodej. Na doplnění konkrétního vzoru se prosím poptejte na našem emailu.
Nepřišlo mi potvrzení objednávky ani jiné info o objednávce
S tím se setkáváme často. Nejčastěji se jedná o uvedený email s drobnou chybkou nebo se samozřejmě může stát chyba v našem systému. Napište nám prosím, nejčastěji objednávku dohledáme podle jména a vše napravíme.
Nevím jestli platba přes GoPay proběhla
Jakmile zahájíte platbu GoPay a uvedete správný email, vždy byste po zahájení platby měli obdržet email, kde si zároveň můžete ověřit jestli platba proběhla. Ve většině případů se služba GoPay ještě automaticky připomíná. Pokud jste žádný email nedostali, nebo nevíte jak platbu ověřit, napište nám prosím email vše obratem zjistíme a uvedeme do pořádku.
Nepovedla se mi platba GoPay (kartou nebo online převodem) - je možné objednávku převést na dobírku nebo převod?
Ano je to možné, převod objednávky na bankovní převod je zcela zdarma. Kolegové Vám zašlou pokyny k platbě a jakmile platba přijde, objednávku expedujeme. Na dobírku lze změnu provést také, jen zde platí příplatek za platbu dobírkou - pokud nemáte poštovné zdarma. Pokud poštovné zdarma máte tak je i převod na dobírku zdarma. Stačí nám jen napsat a změnu provedeme.
Je možné zboží vrátit?
Ano, na zboží dáváme až 30 dní na možné vrácení a bez udání důvodu. Zboží nesmí být prané ani nošené a bez známek poškození. Více informací o průběhu výměnu naleznete zde: https://www.elka-underwear.cz/obsah/vraceni-vymena-reklamace
Je možné zboží vyměnit?
Ano, na zboží dáváme až 30 dní na výměnu. Zboží nesmí být prané ani nošené a bez známek poškození. Více informací o průběhu výměnu naleznete zde: https://www.elka-underwear.cz/obsah/vraceni-vymena-reklamace
Jak postupovat při reklamaci
Veškeré informace k reklamaci naleznete na: https://www.elka-underwear.cz/obsah/vraceni-vymena-reklamace
Lze zboží vyměnit/vrátit na odběrném místě?
Bohužel, odběrná místa slouží pouze k odběru zboží a nelze zde vyměnit ani vrátit. Je to způsobené tím, že obchody mají spousty značek a takovéto služby nejsou schopni kvalitně odbavit. Jak postupovat při výměně/reklamaci/vrácení naleznete zde: Více informací o průběhu výměnu naleznete zde: https://www.elka-underwear.cz/obsah/vraceni-vymena-reklamace
Doručujete do zahraničí?
Ano, na každém z eshopů pro Čechy, Slovensko a Polsko lze také objednat zboží s doručením do země EU i jakékoli země mimo EU. Dle Vašeho preferovaného jazyka zahájíte nákup v eshopu, vyplníte veškeré údaje a v posledním kroku košíku zvolíte buď doručení do EU nebo mimo EU. V tomto případě je možná platba pouze předem. Stát doručení nám prosím připiště do poznámky.
Kdy mi vrátíte peníze za vrácené/měněné zboží?
Peníze vracíme do 14 dnů od přijetí zásilky.
Nevím jakou vybrat velikost, poraďte mi prosím
Podrobný návod k výměně zboží naleznete zde: https://www.elka-underwear.cz/obsah/tabulka-velikosti
Potřebuji vyměnit produkt, ale už ho nemáte v požadované velikosti
Zkuste nám prosím napsat, je možné, že najdeme rezervní kusy, které často máme pro tyto případy. Pokud jej mít nebudeme, budeme se snažit vybrat Vám co nejpodobnější nebo Vám jen vrátíme peníze.
Dárkové balení se poškodilo při přepravě
Ach ty dopravci. Zašlete nám prosím fotografii poškozeného obalu. Zašleme Vám obratem zdarma nový. Omlouváme se, jestli se tím zkazil Váš dárek a věříme, že to stihneme včas napravit.
Kam mám zaslat zboží na vrácení/výměnu/reklamaci?
Veškeré informace k vrácení/výměně/reklamaci naleznete zde: https://www.elka-underwear.cz/obsah/vraceni-vymena-reklamace
Nepřišla mi faktura
Tištěnou fakturu do balíčků nepřikládáme. Snažíme se Vás o tom informovat v emailu, avšak chápeme, že to lze přehlédnout. Faktura je součástí posledního emailu, potvrzujícím expedici, kde si ji můžete stáhnout. V případě, že email nemůžete dohledat, napište nám, určitě ji dohledáme.
Za jak dlouho zboží expedujete?
Zpravidla zboží balíme následující den od provedení objednávky, zboží by tedy mělo být u vás do 2-3 dnů. V sezónách a ojedinělých případech se však doba může prodloužit až na 5 prac. dní. To však nebývá většinou způsobené námi, ale přetížením dopravců.
Který dopravce je nejrychlejší?
Všichni dopravci doručují zboží následující den od převzetí z našeho skladu. Pokud objednáte, druhý den předáme zboží přepravci a třetí den by měl být u Vás. V sezónách má většina dopravců problémy s přetížením a zpoždění se většinou projeví u všech. Pokud jsou někde výrazné problémy, dopravce pro jistotu vypínáme a nabízíme alternativy. Případně nám napiště email, rádi Vám poradíme.
Už nemám formulář k vrácení
Nic se neděje, formulář můžete stáhnout zde: https://www.elka-underwear.cz/obsah/vraceni-vymena-reklamace
U mé objednávky je Česká republika na místo Slovenska - co se bude dít prosím? Bude mi objednávka doručena?
Pokud jste objednali na Slovensko z českého eshopu, nebo např. Do Polska ze Slovenského eshopu, máme dvě možnosti co s tím. Pokud jste platili GoPay nebo převodem, objednávku Vám pořádku doručíme bez nutnosti změny. Pokud jste zvolili platbu na dobírku, objednávku Vám automaticky zrušíme a vytvoříme novou. U dobírek to totiž způsobuje problém v rozdílných měnách placení.
Za jak dlouho bude zboží na odběrném místě?
Na odběrná místa platí stejná doba doručení jako na adresu, tj. do 2-3 pracovních dní. Budeme Vás informovat jak o tom, že jsme zboží na prodejnu odeslali, tak že je zboží připraveno k odběru.
Jaké jsou možnosti dopravy?
Zboží si můžete vyzvednou na jednom z našich odběrných míst. Dále nabízíme doručení poštou a kurýrními službami. V neposlední řadě nabízíme doručení do zahraničí a to do EU i mimo EU.
Jaké jsou možnosti platby?
Platit u nás můžete nejlépe ihned online a to jak všemi druhy platebních karet tak pomocí online bankovnictví všech dostupných bank. V takovém případě máme peníze ihned na účtě a zboží odesíláme. Další možnost je klasický bankovní převod, který má pouze nevýhodu v prodloužení doby dodání o čas než nám peníze dorazí (nejčastěji 1-2 prac. dny). Poslední možnost je dobírka, která je zpoplatněna navíc, pokud nemáte poštovné zdarma.
Proč nelze platit hotově na odběrném místě?
Jelikož se jedná o prodejny s více značkami, nelze zde přijímat hotovost ani platební karty z důvodu zavedení EET. Každá prodejna by musela mít EET všech značek, což není samozřejmě možné. Z toho důvodu lze objednávky s osobním odběrem hradit pouze předem a to bankovním převodem nebo GoPay online.
Dají se trenýrky zakoupit jinde než na Vašem eshopu?
Naše trenýrky se dají prohlédnout, vyzkoušet a zakoupit v každém odběrném místě. Jinde se bohužel zakoupit nedají. Krom odběrných míst pouze na našem eshopu.
Máte kamennou prodejnu?
Bohužel, aktuálně nemáme celou vlastní prodejnu, ale působíme ve všech odběrných místech.
Kde je možné si Vaše zboží prohlédnout?
Naše trenýrky se dají prohlédnout, vyzkoušet a zakoupit v každém odběrném místě. Jinde se bohužel zakoupit nedají. Krom odběrných míst pouze na našem eshopu.
Z jakého materiálu jse Vaše zboží?
Materiál každého zboží je uveden v detailu jeho produktu. Trenýrky jsou vždy 100% bavlna, u ostatních produktů používáme vždy maximum možných přírodních materiálů s příměsí lycry nebo elastanu dle povahy zboží.
Nemám už fakturu, co s výměnou nebo vrácením?
Tištěnou fakturu do balíčků nepřikládáme. Snažíme se Vás o tom informovat v emailu, avšak chápeme, že to lze přehlédnout. Faktura je součástí posledního emailu, potvrzujícím expedici, kde si ji můžete stáhnout. V případě, že email nemůžete dohledat, napište nám, určitě ji dohledáme.

Zanechte nám svůj email a dostávejte akční nabídky