Časté dotazy zákazníků

Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější dotazy, které nám zasíláte. Pokud zde nenajdete, co hledáte, neváhejte nás kontaktovat. 

Kliknutím na vybraný dotaz se rozbalí odpověď.

Nejsem si jistý výběrem velikosti, poraďte mi prosím.
Podrobný návod pro výběr velikosti naleznete na https://www.elka-underwear.cz/obsah/tabulka-velikosti. 
Nepřišlo mi potvrzení objednávky ani jiné informace o objednávce.
To nás moc mrzí. Může jít o chybu v uvedené emailové adrese u objednávky nebo o chybu v systému. Neváhejte se na nás obrátit na jakýkoli uvedený kontakt a vše společně vyřešíme. 
Nejsem si jist, zda proběhla platba přes Gopay v pořádku 
GoPay by vám měl automaticky poslat email s informací, že platba proběhla v pořádku. V případě, že jste žádný e-mail neobdrželi, se na nás neváhejte obrátit na jakýkoli uvedený kontakt a vše společně vyřešíme.  
Platba přes GoPay (kartou nebo online převodem) neproběhla v pořádku - je možné objednávku převést na dobírku nebo převod?  
Ano, je to možné. Neváhejte se na nás obrátit na jakýkoli uvedený kontakt a vše společně vyřešíme.  
Dárkové balení se bohužel poškodilo při přepravě. Co teď?
Zašlete nám prosím fotografii poškozeného obalu a my vám obratem zašleme nový. Věříme, že to stihneme včas napravit.
Doručujete zboží i do zahraničí?
Ano. V posledním kroku objednávky zvolíte, zda chcete zboží doručit do nebo mimo EU. Stát doručení nám, prosím napište do poznámky. 
Za jak dlouho po objednání zboží expedujete?
Zboží se vždy snažíme expedovat do druhého dne od přijetí objednávky. Produkty by k vám tedy měly dorazit do 2-3 pracovních dní. 
Který dopravce je nejrychlejší?
V rychlosti přepravy žádný rozdíl není. Všichni dopravci doručují zboží následující den od převzetí z našeho skladu.
Neobdržel jsem fakturu za nákup zboží.
Tištěnou fakturu k zásilce nepřikládáme. Najdete ji ale v posledním e-mailu, který jste od nás obdrželi. V případě, že e-mail nemůžete dohledat, se na nás neváhejte obrátit.
Nabízíte delší lhůtu pro výměnu zboží o Vánocích a na Valentýna? 
Ano, v období před Vánocemi i na Valentýna nabízíme prodlouženou lhůtu pro vrácení, a to až 60 dní.     
Za jak dlouho bude zboží na odběrném místě?
Zboží na odběrná místa dorazí do 2-3 pracovních dní. V moment, kdy bude možné si balíček vyzvednout, vás budeme informovat e-mailem.  
Jaké jsou možnosti dopravy?
Zboží si můžete nechat doručit jedním z dopravců. Nabízíme také možnost osobního odběru na několika odběrných místech.
Jaké jsou možnosti platby?
Nabízíme veškeré dostupné možnosti platby, na které jste zvyklí. Platit u nás můžete ihned online, klasickým bankovním převodem, či na dobírku. 
Potřebuji vyměnit produkt, ale už ho v e-shopu nemáte v požadované velikosti.
Zkuste se na nás obrátit. Je možné, že najdeme rezervní kusy, které máme připravené pro tyto případy. Pokud už žádný nenajdeme, pokusíme se vám najít podobné alternativy nebo vám vrátíme peníze.
Je možné zboží vrátit nebo vyměnit?
Ano, zboží je možné vrátit nebo vyměnit až do 30 dní od doručení. Zboží nesmí být prané, nošené ani s jinými znaky poškození. Více informací o vrácení či výměně zboží naleznete na https://www.elka-underwear.cz/obsah/vraceni-vymena-reklamace.   
Už nemám formulář k vrácení.
Nic se neděje. Nový formulář na vrácení si můžete stáhnout na  https://www.elka-underwear.cz/obsah/vraceni-vymena-reklamace 
Kdy vracíte peníze za vyměněné nebo vrácené zboží?
Peníze vracíme do 14 dnů od přijetí zásilky.
Jak mám postupovat při reklamaci?
Veškeré informace o reklamaci naleznete na https://www.elka-underwear.cz/obsah/vraceni-vymena-reklamace.  
Chtěl bych zboží vyreklamovat, ale nevím, kde najdu fakturu. 
Faktura je součástí posledního emailu, který jste od nás obdrželi. Zde si ji můžete kdykoliv stáhnout. V případě, že email nemůžete dohledat, obraťte se na nás, určitě ji spolu dohledáme.
Kam mám zaslat zboží na vrácení, výměnu, nebo reklamaci?
Veškeré informace k vrácení, výměně či reklamaci naleznete na https://www.elka-underwear.cz/obsah/vraceni-vymena-reklamace.  
Lze zboží vyměnit nebo vrátit na odběrném místě?
To bohužel možné není. Odběrná místa slouží pouze k prohlédnutí a odběru zboží. Jak postupovat při výměně/reklamaci/vrácení naleznete na https://www.elka-underwear.cz/obsah/vraceni-vymena-reklamace.   
Dají se trenýrky zakoupit jinde než na vašem eshopu?
Naše trenýrky se dají prohlédnout, vyzkoušet a zakoupit v každém odběrném místě. Jinde se bohužel zakoupit nedají. Krom odběrných míst pouze na našem eshopu.
Máte kamennou prodejnu, kde je možné si vaše zboží zakoupit a prohlédnout? 
Kamennou prodejnu aktuálně nemáme. Nabízíme ovšem několik odběrných míst, kam se na nás můžete přijít podívat, vyzkoušet a zakoupit. 
Lze platit hotově na odběrném místě?
To bohužel možné není. 
Z jakého materiálu jsou vaše produkty?
Veškeré produkty máme z přírodních a prémiových materiálů. Podrobné složení najdete vždy v popisku každého produktu.

Buďte informováni o všech novinkách a slevách