Vrácení, výměna, reklamace

 

Chceme vám poskytnout bezstarostný nákup. Přečtete si, jak u nás probíhá vrácení, výměna nebo reklamace zboží. Úplné znění obchodních podmínek naleznete zde.

Vrácení zboží

  • Zboží nám můžete vrátit do 30 dnů od převzetí zásilky.
  • Nemusíte udávat žádný důvod.
  • Po přijetí zboží vám obratem zašleme peníze zpět na váš bankovní účet.
  • Uhradíme vám cenu za kompletní objednávku vč. poštovného, které jste zaplatili v objednávce. Poštovné od vás zpětně k nám hradíme pouze v případě opodstatněné reklamace.
  • Zboží nesmí být poškozeno, používáno a nesmí být vyprané.

Reklamace

  • Na zboží máte ze zákona reklamační lhůtu 24 měsíců.
  • Nároky na reklamaci se nevztahují na běžná opotřebení, která jsou s povahou výrobků spojená.
  • V případě uznané reklamace vám zboží obratem vyměníme za nové nebo vrátíme peníze.
  • Vrátíme vám cenu za kompletní objednávku vč. poštovného.
  • Jako omluvu za reklamaci obdržíte slevu 20 % na další nákup.

Formulář pro výměnu, vrácení či reklamaci

Výměna zboží

  • Pokud vám nesedí objednaná velikost, můžete nám trenýrky zaslat zpět a objednat si nové ve správné velikosti.
  • Fakticky neproběhne výměna, ale vrátíme vám peníze za původní objednávku a vy si tak můžete zboží objednat znovu.
  • Vrátíme vám i peníze za poštovné, pokud budete měnit celou objednávku.
  • Pokud měníte jen část, pak vám vrátíme peníze pouze za vrácené produkty.
  • Částky vzájemně nezapočítáváme, vrátíme vám plnou cenu a vy si klasicky objednáte zboží znovu, vč. výběru dopravce a metody platby.
  • Tímto způsobem urychlíme proces "výměny" a nemůže se stát, že by se nové trenýrky v době mezi odesláním zpět a přijetím vyprodaly. 

Kam zboží zaslat zpět?

  • Ať budete chtít zboží reklamovat nebo vrátit, vždy jej zašlete na adresu: FIDELI BERG, S.R.O., Part.Svobody 183, 263 01 DOBŘÍŠ.
  • Zboží NELZE vyměnit ani vrátit na odběrném místě.
  • Zboží LZE vyměnit i vrátit POUZE na odběrném místě v Dobříši.

Jak dlouho to trvá?

  • Pokud se jedná o reklamaci, tu vyřídíme do druhého dne od přijetí balíčku - reklamované zboží tak bude do 3 dnů od přijetí znovu u vás.
  • Pokud reklamované trenýrky již nebudou dostupné, ozveme se vám s výběrem alternativy.
  • Vrácení peněz probíhá do 14 pracovních dní od přijetí zboží zpět.

 

Nákupu u nás se nemusíte bát

Máte další dotaz, nebo potřebujete individuální doručení, které nenabízíme?
Kontaktujte nás. Budeme se těšit na váš nákup.